نماد سایت طراحی سایت خانه سایت

چرا به روز رسانی محتوا برای سئو مهم است

تازه کردن محتوا: چرا برای SEO مهم است

در اینجا یک مقایسه جالب برای شما وجود دارد: محتوای قدیمی مانند یک آهنگ پرطرفدار است که همه سه هفته پس از انتشار آن را فراموش کرده اند.

حتی اگر محتواهای بزرگ نیز بی ربط شوند ، یا اگر قطعه دیگری بهتر ظاهر شود و توجه گوگل را به خود جلب کند ، ظرف چند ماه پس از انتشار بازدیدکنندگان را از دست می دهد.

چرا چنین اتفاقی می افتد؟ ساده است : به روز نگه داشتن آن شعار گوگل برای رتبه بندی محتوا است. موتور جستجو و رتبه بندی میلیون ها صفحه را برای یافتن صفحاتی که بهترین پاسخ را به کاربران خود می دهند ، پیدا می کند. به همین دلیل است که محتوای قدیمی ، هر چقدر هم خوب باشد ، در معرض از دست دادن موقعیت های برتر جستجو برای تازه واردان است.

در این راهنما ، ما قصد داریم به شما در درک اصول اولیه بازخوانی محتوا کمک کنیم. بیایید با چهار دلیل اصلی ارتباط این تاکتیک با SEO شروع کنیم ، بنابراین می دانید چگونه محتوای خود را تازه و مرتبط نگه دارید.

چرا محتوا سایت ها قدیمی می شود؟

چرا محتوا در وهله اول مورد پسند گوگل قرار نمی گیرد؟ دلایل متفاوتی در موضوعات مختلف محتوایی اعمال می شود. اما در اینجا رایج ترین دلایل ذکر شده است:

به روز رسانی محتوا روشی موثر برای رفع هر چهار دلیل است. اکنون بیایید هر دلیل را با جزئیات بیشتری بررسی کنیم.

به روز رسانی محتوا برای SEO

هنگامی که محتوا قدیمی می شود و با محتویات دیگر رقابت نمی کند ، هیچ زنگ خطر به صدا در نمی آید. دانستن این تاکتیک ها به شما کمک می کند تا مطالب خود را از نظر گوگل به روز و مهم نگه دارید.

1. به روز کردن محتوا برای شکست رقبا

شرکت ها در تولید محتوا هوشمندتر و موثر می شوند. آنها از برنامه های تحقیقاتی کلمات کلیدی و سایر ابزارهای SEO برای بهینه سازی مقالات ، صفحات اصلی و سایر مطالب خود برای رتبه بندی بالا در Google استفاده می کنند.

این رقابت اغلب منجر به کاهش محتوای تازه در نتایج گوگل می شود ، چه برسد به محتوای قدیمی. به همین دلیل است که بروزرسانی می تواند برای رتبه بندی ها تفاوت ایجاد کند.

برای به روز رسانی محتوای خود و شکست رقبا:

تجزیه و تحلیل رقبا مزایای زیادی برای تجارت شما دارد. مشاهده نحوه برخورد دیگران با ایجاد محتوا ممکن است به کشف شیوه های مختلف نوشتن و قالب بندی ، مکان هایی برای افزودن فیلم به جای متن و کلمات کلیدی دیگر کمک کند.

قرار گرفتن در میان پنج نفر برتر به این معنی است که گوگل معتقد است که این محتوا بهترین است. بنابراین ، با پیروی از شیوه های مشابه ، از بهترین ها درس بگیرید و محتوای خود را بهبود بخشید و همیشه سعی کنید یک سرو گردن از حریف بهتر عمل کنید.

2. بازخوانی محتوا برای افزایش ارتباط

برخی از موضوعات ممکن است با گذشت زمان کمتر مرتبط یا کاملاً بی ربط شوند. دلایل متعدد است: تغییر در مقررات ، علایق یا اثر بخشی چیزی.

از آنجایی که گوگل وب سایت هایی با محتوای مرتبط را در اولویت قرار می دهد ، خزنده های آن ممکن است برخی از وب سایت های دارای محتوا در موضوعات نامربوط مانند پلتفرم ناموفق را رتبه بندی کنند.

حذف محتوای نامربوط و قدیمی نیز دارای معایبی است. به عنوان مثال ، ممکن است با استراتژی لینک شما تداخل داشته باشد ، که ممکن است منجر به ارور 404 شود.

بنابراین ، آیا باید محتوای قدیمی را به روز کنید و حذف کنید؟

پاسخ به عوامل مختلفی بستگی دارد. اگر مطالب شما…

3. بازخوانی محتوا برای به روز رسانی موضوع

برخی از جنبه های موضوعات اغلب تغییر می کنند ، که همچنین نیاز به تجدید محتوا دارد.

برنامه ها ، تکنیک ها ، استراتژی ها و موضوعات دیگر همواره در حال تکامل و تغییر هستند. اگر شما یک سایت بررسی مشاغل هستید و در مورد بهترین خدمات  آنلاین می نویسید ، آنها در مرور زمان دچار تغییر می شوند و شما باید همیشه محتوا را بروز رسانی کنید.

برای به روز رسانی محتوا به این نکات توجه کنید:

4. بازخوانی محتوا بر اساس تغییرات الگوریتم های جدید Google

گوگل سالانه بی شمار تغییرات بی اهمیت در الگوریتم های خود ایجاد می کند. بیشتر آنها بیشتر به SEO فنی مربوط می شوند بنابراین مشکلی نیست اگر تولیدکنندگان محتوا هر چند وقت یکبار الگریتم های گوگل را مطالعه کنند.

اما ما هر چند ماه یک بار به روزرسانی های اصلی را انجام می دهمی ، و آنها به همان اندازه پیامدهای مهمی در ایجاد محتوا دارند. یکی از جدیدترین به روز رسانی های اصلی ، به اصطلاح رسپانسیو و بهینه کردن در نسخه تلفن همراه ، این تغییرات را به همراه داشت:

پیروی از دستورالعمل های SEO و بهترین شیوه های محتوا از نتایج برتر ، استراتژی های موثری برای تنظیم تغییرات الگوریتم است. به همین دلیل است که باید سعی کنید نحوه عملکرد محتوای خود را زیر نظر داشته باشید افت رتبه ممکن است نشان دهنده عدم بهینه سازی باشد.

نحوه شروع به روز رسانی محتوا

یافتن آن محتوای قدیمی با ابزارهایی مانند Google Analytics (یا هر ابزار تجزیه و تحلیل محتوا به انتخاب شما) ساده است.

در اینجا به صورت خلاصه  توضیح خواهیم داد:

بازخوانی محتوا برای SEO

عوامل زیادی بر عملکرد آن تأثیر می گذارد و به روز رسانی برای بالا بردن رتیه سایت شما بسیار کمک می کند.

اگر تلاش خود را برای به روز رسانی محتوای خود بر کاهش اثرات چهار دلیل (رقبا ، ارتباط موضوع ، تکامل موضوع و به روزرسانی های Google) متمرکز کنید ، به احتمال زیاد همه پایه های محتوا سایت شما را قوی می کنید.

از آموزش راضی بودین ؟
+1
1
+1
0
+1
0
خروج از نسخه موبایل